دستاوردها و افتخارات

مروری بر موفقیت ها و دستاوردهای شركت فن آوری پایا مواد نشان دهنده عزم و اراده و همت و پشتكار مجموعه مدیریت و كاركنان این شركت برای افزایش و استمرار تولید و دستیابی به اهداف و برنامه های استراتژیک  ورفع نیازمندی های صنایع است .

این شرکت همواره یکی از خوشنام‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌ها در بین تولیدکنندگان قطعات سوپر آلیاژ بوده است. این خوشنامی و اعتبار حاصل تلاش و تعهد مدیران و کارکنان این شرکت به اصول حرفه‌ای و اخلاقی کار می‌باشد که همواره اصل کیفیت، مشتری‌مداری، احترام به حقوق متقابل و درستکاری را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند و در تمامی دوران حتی سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم از اصول خود دست نکشیده و همواره برای بهبود آن‌ها تلاش کرده‌اند. . بی شک این تلاش‌ها بدون همکاری و کمک همکاران ما در شرکت‌های دیگر نمی‌توانست نمود پیدا کند و به ثمر بنشیند.

تعهد ما به تعالی و ارتقای کیفی منجر به کسبِ افتخارات و دستاوردهای بسیاری شده است. هرچند رویکرد ما به مقولۀ کیفیت، محدود به اقدام برای اخذ گواهی‌نامه‌های متعدد نیست اما التزام به کیفیت در کسب‌وکار، در اجرای پروژه‌ها، در تولید محصولات و در ارائۀ خدمات، گروه پایا مواد را در مسیر برخورداری از بالاترین استانداردهای ملی و افتخاراتِ جهانی قرار داده است.
از بدو تأسیس تا کنون، گروه پایا مواد موفقیت‌های چشمگیر و دستاوردهای توجه‌برانگیزی را از آن خود کرده است که نشان از تمایل این سازمانِ گسترده و چندوجهی به تعالی و پویایی در انجام امور مختلف و خلقِ ارزش‌های متنوع دارد.

شرکت فن آوری پایا مواد به عنوان یک شرکت دانش بنیان فعالیت خود را از سال 1382 با تمرکز بر طراحی و ساخت قطعات با جنس سوپرآلیاژ آغاز نمود که به لطف خداوند به دستاوردهای قابل توجه دست یافته است که در هر کدام از موارد در زمره اولین و پیشگام ترین شرکت های دانش بنیان هستیم که توانسته با اجرای منویات مقام معظم رهبری در مقاوم سازی کشور در برابر تحریم های ظالمانه، قدمهای مهم ولیکن کوچک بردارد

  • ساخت نازل ردیف 2 توربین گازی GE Frame 5 برای اولین بار در کشور
  • ساخت، بازسازی و جوان سازی بسیاری از قطعات توربین گازی از جمله اینرکیسینگ توربین BBC 13D به منظور افزایش عمر بیش از 100 هزار ساعت کاکرد برای اولین بار در کشور
  •  تعویض هاب اینر کیسینگ توربین V 94.2 نیروگاه خرمشهر
  • آلیاژ سازی و ساخت شیر و انواع قطعات با جنس آلیاژ Monel
  • آلیاژ سازی و ساخت قطعات از جنس آلیاژهای پایه کبالت از جمله Stellite, Triballoy, …
  • ساخت قطعات مختلف از جنس Titanium
  • بازیافت و استحصال سوپر آلیاژ FSX-414 از قطعات اسقاطی
  • تولید انواع فنر با جنس سوپر آلیاژ اینکونل
  • ریخته گری گریز از مرکز قطعات از جنس آلیاژهای خاص